jawi876

My name ain't Stella....

3,691 posts in this topic

Filed: IR-1/CR-1 Visa Country: Jamaica
Timeline

awrite so oonuh listen to dis...mi husband modda a tell him bout she dream him have neck tie round him neck and bout she see him inna towel...him ask so wah dat mean...she seh she cyan tell him....u no know dis phockin out od order ooman a chat boutmi a tie mi husband..she figet a mu pums him a rev a nite time an it good an a dat tie him..excuse mi all christians..but mi vex...she no waan me bllodclaat get har pon di phone and ask her har weh she did phockin deh when him a breed mi and we a get married and how him phockin get here..oonuh no see dis ooman want a pussyclaaat tracin :ranting::ranting::diablo::ph34r:

MOTIVATE A CHILD... SUPPORT OPEN ARMS FOR JAMAICA'S FUTURE, INC. WE NEED A BRIGHTER TOMORROW !!!!!!

• Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Filed: Country: Jamaica
Timeline
awrite so oonuh listen to dis...mi husband modda a tell him bout she dream him have neck tie round him neck and bout she see him inna towel...him ask so wah dat mean...she seh she cyan tell him....u no know dis phockin out od order ooman a chat boutmi a tie mi husband..she figet a mu pums him a rev a nite time an it good an a dat tie him..excuse mi all christians..but mi vex...she no waan me bllodclaat get har pon di phone and ask her har weh she did phockin deh when him a breed mi and we a get married and how him phockin get here..oonuh no see dis ooman want a pussyclaaat tracin :ranting::ranting::diablo::ph34r:

It's been a while since that drama queen got you all riled up. I think she likes messing with you. She's not worth it, Kimmy.

Life's just a crazy ride on a run away train

You can't go back for what you've missed

So make it count, hold on tight find a way to make it right

You only get one trip

So make it good, make it last 'cause it all flies by so fast

You only get one trip

Timeline

It's been a while since that drama queen got you all riled up. I think she likes messing with you. She's not worth it, Kimmy.

a mi husband a tell mi wah she a seh..sh evex cause him no come here fi waste time like she did...mi no chat to har period...dem talk bout 3 time since thanksgiving..she call talk bout di SPIRIT TELL HER TO CALL AND PRAY FI HIM..a tell lie pon di spirit....mi a go keep killin er wid kindness..cause GOD deh pon my side all I do is good even fi her evil rass

MOTIVATE A CHILD... SUPPORT OPEN ARMS FOR JAMAICA'S FUTURE, INC. WE NEED A BRIGHTER TOMORROW !!!!!!

Filed: AOS (pnd) Country: Jamaica
Timeline

WAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wait...wah she trying fi seh...yuh a step hout pon Kashi???? Yow!!! Dissa pissa ooman need fi LACKHOFF!!!!!!! I agree wid JG...sound like she a poil fi a fight!! She nuh really waan fi start...she really doan!!!

DYAM OUTTA ORDER PISSA TRASH LIKE SHE!!!!! (Kashi mi sarry fi chat bout yuh mumma suh...but dat is some dyam PHOCKERY FI REAL!!!!!!) Mi nuh blame yuh if yuh LACE har CLAAT ONE TIME A KILL HIT!!!!!

Bless,

Gill

06/08/08- Married my best friend!

AOS/EAD/AP Applications

12/08/08- Package mailed

12/11/08- Package received at USCIS Chicago lockbox

12/19/08- Check cashed by USCIS

12/27/08-Biometrics appt letter recieved

01/05/09- CRIS email notification-I-485 Case transferred to CSC

01/06/09- Biometrics complete

03/02/09- AP received via USPS

03/05/09- EAD received via USPS

04/27/09- Received CRIS email - Green Card has been ordered on 4/25/09- Petition Approved!!

04/28/09- Received CRIS email 'Welcome Letter' mailed

05/04/2009- Conditional 2 year Green Card received

CF906-K_lg.jpgA heart that loves is 'Forever Young'!CF906-G_lg.jpg

Who JAH bless..no man can curse!!

Another Proud Jamaican Lioness in a wonderful relationship with her Powerful Jamaican Lion!

Timeline

u see mi...all him a tell her a foolishness she a chat..and she vex cause a di ay him decide fi live him life..she tell him the truth hurt...a pure phockery she a chat like she wan phock him a pussyclaat self...she not even seh she glad fi see him a live him life and him happy a come chat foolishness....a me mek him ni waan go see her and him neva wan move a chu me...###### DATS WHAT FAMILIES DO..U WOULDN'T KNOW CAUSE EU NO HAVE NO PHOCKING VALUES...HE IS BEHIND ME 100% AS LONG AS IT WILL MAKE OUR LIVES EASIER..dyam out a order ooman....she no affi worry bout me and my phockin pickney..doan know how him a go reach a Queens but not by pusslyclaat me... :angry::angry:

Filed: Country: Jamaica
Timeline

I swear I wouldn't even know I had in-laws if it weren't for the drama most days.

I'm sorry Kimmy.

It's inevitable you are going to blow one day. She'll just keep digging and digging.

Life's just a crazy ride on a run away train

You can't go back for what you've missed

So make it count, hold on tight find a way to make it right

You only get one trip

So make it good, make it last 'cause it all flies by so fast

You only get one trip

Timeline
I swear I wouldn't even know I had in-laws if it weren't for the drama most days.

I'm sorry Kimmy.

It's inevitable you are going to blow one day. She'll just keep digging and digging.

yup mi know..and it is not my nature :wacko::whistle::innocent: I have been so proud of him this and last time they spoke usually mi a cuss him fi no stand up to har....she fava fawt

Filed: K-3 Visa Country: Jamaica
Timeline

kIMMY - Its ok, cause mi send duppy to tek up mr jengles passport. lol

she see how he living nice with you and she jealous that is all, if he was calling her complaining about u she would like that....the dream meant look at all the years she deh a foreign and she could never buy her son a friggin shirt to put pon him back and send for him so he could have a better life.

This woman is reaching and if she didn't want to tell him what the dream meant what she call him for. She could have stayed at her yard and prayed for him, they didn't need no phone conversation, she want mek trouble.

I'm sorry Kimmy.

yup mi know..and it is not my nature :wacko::whistle::innocent: I have been so proud of him this and last time they spoke usually mi a cuss him fi no stand up to har....she fava fawt

girl that's someting my grandmother would say. lol

4462482_bodyshot_175x233.gif

Me turn professional panhandler!!! but mi look good, don't??

Timeline

Jengs exactly...she neva affi tell him seh she a go pray fi him..as if she a do him one big favor..when him come yah she not even did have under shirt and clothes fi him much less...but a time dats all..a one God mi a pray to..

Filed: Other Timeline

WAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wait...wah she trying fi seh...yuh a step hout pon Kashi???? Yow!!! Dissa pissa ooman need fi LACKHOFF!!!!!!! I agree wid JG...sound like she a poil fi a fight!! She nuh really waan fi start...she really doan!!!

DYAM OUTTA ORDER PISSA TRASH LIKE SHE!!!!! (Kashi mi sarry fi chat bout yuh mumma suh...but dat is some dyam PHOCKERY FI REAL!!!!!!) Mi nuh blame yuh if yuh LACE har CLAAT ONE TIME A KILL HIT!!!!!

Bless,

Gill

Thanks.....I was having trouble der....but yeah she dun los her mind fi true. Dem sum fightin words der :yes:

Edited by brownnskinn

4457325_bodyshot_175x233.gif 4489327_bodyshot_175x233.gif

Cases complete!Enjoying life!!

PM me if you have questions

Timeline

she a seh mi a OBEAH him.... :thumbs: so him seh to har ....mum when u telll mi dem tings dere wah u want mi fi do..run to yuh...him seh him here bout dem tings deh nuff weh him come from and she a talk dem tings she sound like one obeah ooman..she start cuss seh him seh she a wuk obeah...hahahahaa :lol::lol: why would u not rebuke those dreams a ur own son..is like she cyan wait fi mi put him out fi she seh..si mi did tell u..no over fi mi dead body..dat is not what MARRIAGE is a bout..well not mine at least

Filed: Citizen (pnd) Country: Jamaica
Timeline

Lawd God Kimmy yuh have patience fi true :yes: Mi woulda kill her off by now. Dyam outta order and rude tuh rass. Sorry you have to deal with all that. Keep killing her with kindness...you will get a nice reward for your efforts.

Filed: K-3 Visa Country: Jamaica
Timeline

she is on drugs, first u obeah him and tie him and then u are going to put him out...she nuh like u. and can't tell him dat, so she come with dis....she's in queens and u all di way up in yonkers and she must call di man and mek trouble...

4462482_bodyshot_175x233.gif

Me turn professional panhandler!!! but mi look good, don't??

Timeline
she is on drugs, first u obeah him and tie him and then u are going to put him out...she nuh like u. and can't tell him dat, so she come with dis....she's in queens and u all di way up in yonkers and she must call di man and mek trouble...

u see mi...mount vernon but same dyam ting..everytime she call we mus pick up and come look fi har..###### did u put in this dyam gas...it cost $50 fi mi tank a week time and by wednesday night we need gas again...long dutty kiss teet..mi lef she to har own evil....dyam duppy. u know wah pisses me off is dat me and dis ooman mout neva meet yet..all dis time Kashi deh a JA mi and her is best friends...a mus she SHAWN99 did a chat bout...but mi have sumptin fi har mek she tan deh..mi na wile har...mi modda lone will deal wid har

Edited by kimmykashi

Didn't find the answer you were looking for? Ask our VJ Immigration Lawyers.