Arle

Hello Romania!!!

672 posts in this topic

Filed: AOS (apr) Country: Romania
Timeline
Hello! I have a question! I got the yellow envelope from the embassy! I already sent them my answer. The question is: should I have also included the DS 156s now or those only have to be taken directly to the interview???

Ed said he took his to the interview with him. You can always call the embassy if ever you are in doubt :) good luck

vj2.jpgvj.jpg

"VJ Timelines are only an estimate, they are not actual approval dates! They only reflect VJ members. VJ Timelines do not include the thousands of applicants who do not use VJ"

IF YOU ARE NEW TO THE SITE, PLEASE READ THE GUIDES BEFORE ASKING ALOT OF QUESTIONS. THE GUIDES ARE VERY HELPFUL AND WILL SAVE YOU ALOT OF TIME!

Filed: K-1 Visa Country: Romania
Timeline
On the 25th the embassy from Bucharest received the DS230 part 1 and the rest of the files that they required, my question is how will i know when i have my interview? and how long does it usually take to get that answer? Thanks.

After I sent the papers they required they immediately called me. It took less than a week. Did you try calling them?

Timeline
Interview date set: 07/02/2008! Let`s hope for the best!!! :yes:

WOO HOO good luck!!!!!

On the 25th the embassy from Bucharest received the DS230 part 1 and the rest of the files that they required, my question is how will i know when i have my interview? and how long does it usually take to get that answer? Thanks.

Call them

vj2.jpgvj.jpg

"VJ Timelines are only an estimate, they are not actual approval dates! They only reflect VJ members. VJ Timelines do not include the thousands of applicants who do not use VJ"

IF YOU ARE NEW TO THE SITE, PLEASE READ THE GUIDES BEFORE ASKING ALOT OF QUESTIONS. THE GUIDES ARE VERY HELPFUL AND WILL SAVE YOU ALOT OF TIME!

Filed: Country: Romania
Timeline
I finally arrived home! And I got the visa :dance: ! Now I`m going to start looking for a plane ticket :dance: ! I`m still tired after the trip to Bucharest....but happy!!!

omg now way! me too !! grats :D totusi m-as fi bucurat mai mult daca ni le si scoteau :(, still yay us! once its all over you realise that everything at the embasy was pretty easy. got my ticket :) 17th february 8:25am its bye bye for me :D

now what was the name of that mailing company? i forgot it >.> but i got my tracking number..

oops nvm :) found it :D

Edited by AdrianRo86

Timeline

Congrats both of you!! :thumbs:

vj2.jpgvj.jpg

Timeline

Salut.. si FELICITARI celor care au luat VIZA.. Noi am primit NOA2 pe 7 Februarie ... petitia noastra inca nu a ajuns la NVC.. o sa sun iar astazi sa vad.. ultima data cand am sunat pe 13 februarie nu era ajunsa.... anyways.. as avea cateva intrebari la cei care au avut deja interviul or care se pricep cat de cat :P ...

* Dupa ce petita pleaca de la NVC si merge la Bucuresti.. cam cat dureaza pana primim plicul galben?...

* Cate plicuri trebuie sa primim? 1 sau 2?

* Pentru interviu trebuie sa sun sa ma programez sau ma programeaza ei?

* Taxa accea de $130 cand o platesc? In ziua cand merg la interviu la ambasada sau?

Daca poate cineva sa imi raspunda la intrebarile de mai sus va multumesc mult. (F)

Edited by geostefan

September 18,2007 ---> Sent I-129F to California Service Center

September 20 ---> USCIS sent out a recepit(NOA1)

I never received the envelop with NOA1..( I think it got lost)

September 24 ---> Check Cashed

September 25 ---> TOUCHED

December 4 ---> I called USCIS and they gave me the receipt number...

FEBRUARY 7, 2008 WE WERE APPROVED!!!!! 142 days from filling date.

February 22, 2008 NVC RECEIVED OUR PETITION. YEY

February 26, 2008 Was sent out to the embassy. OMG!!!

February 28,2008 PETITION DELIVERED IN BUCHAREST AT THE EMBASSY.

February 29,2008 Police Certificate

March 6 Received packet 3

March 20 Interview

MARCH 20 VISA IN HAND

April 5,2008 US ENTRY

April 21,2008 Applied for SSN

April 29,2008 SSN CARD RECEIVED IN THE MAIL

MAY 24 2008 WEDDING DAY !!!!!

June 11,2008 SENT THE PAPERS FOR AOS!

June 17 2008 NOA 1

July 10 2008 BIOMETRICS APPOINTMENT

September 17 AOS Papers transferred to CALIFORNIA.

October 13 EAD APROVAL.

October 20 2008 Received EAD CARD in Mail. YEY

JANUARY 15, 2009 AOS APPROVAL!

NOVEMBER 2010 REMOVING CONDITIONS.

11/08/2010 sent packet to California

11/20/2010 NOA1

01/31/2011 Biometric Appointment

03/11/2011 RFE

05/11/2011 APPROVED.

05/16/2011 RECEIVED GREEN CARD IN THE MAIL. :)

DONE :-]

Timeline
Salut.. si FELICITARI celor care au luat VIZA.. Noi am primit NOA2 pe 7 Februarie ... petitia noastra inca nu a ajuns la NVC.. o sa sun iar astazi sa vad.. ultima data cand am sunat pe 13 februarie nu era ajunsa.... anyways.. as avea cateva intrebari la cei care au avut deja interviul or care se pricep cat de cat :P ...

* Dupa ce petita pleaca de la NVC si merge la Bucuresti.. cam cat dureaza pana primim plicul galben?...

* Cate plicuri trebuie sa primim? 1 sau 2?

* Pentru interviu trebuie sa sun sa ma programez sau ma programeaza ei?

* Taxa accea de $130 cand o platesc? In ziua cand merg la interviu la ambasada sau?

Daca poate cineva sa imi raspunda la intrebarile de mai sus va multumesc mult. (F)

Dupa ce a plecat de la Nvc in max. 2 saptamani ar trebui sa va soseasca plicul (oricum sunati la ambasada sa confirmati ca a ajuns la Bucuresti)

Primiti un singur plic.

Pe mine m-au sunat ei. Dar puteti suna si voi daca vi se pare ca se intarzie.

Taxa se plateste in ziua interviului, in interiorul ambasadei (defapt chiar in sala in care am dat interviul era si casieria).

Good luck! :thumbs:

Timeline

Dupa ce a plecat de la Nvc in max. 2 saptamani ar trebui sa va soseasca plicul (oricum sunati la ambasada sa confirmati ca a ajuns la Bucuresti)

Primiti un singur plic.

Pe mine m-au sunat ei. Dar puteti suna si voi daca vi se pare ca se intarzie.

Taxa se plateste in ziua interviului, in interiorul ambasadei (defapt chiar in sala in care am dat interviul era si casieria).

Good luck! :thumbs:

MERSI MULT DANCA!

As mai avea o intrebare despre I-134. Sponsorul trebuie sa fiu neaparat eu (us citizen) sau poate fii si altcineva care face destul de multi bani pe an si poate sponsoriza. Ma intereseaza pentru ca eu am doar 19 ani si nu am lucrat decat cateva luni pe an decand sunt cu iubi ca tot veneam in Romania in vizita la el. Eu am un formular I-134 completat si notarizat de un prieten fff bun de familie. Credeti ca o sa fie ok?

Va multumesc.

Edited by geostefan

September 18,2007 ---> Sent I-129F to California Service Center

September 20 ---> USCIS sent out a recepit(NOA1)

I never received the envelop with NOA1..( I think it got lost)

September 24 ---> Check Cashed

September 25 ---> TOUCHED

December 4 ---> I called USCIS and they gave me the receipt number...

FEBRUARY 7, 2008 WE WERE APPROVED!!!!! 142 days from filling date.

February 22, 2008 NVC RECEIVED OUR PETITION. YEY

February 26, 2008 Was sent out to the embassy. OMG!!!

February 28,2008 PETITION DELIVERED IN BUCHAREST AT THE EMBASSY.

February 29,2008 Police Certificate

March 6 Received packet 3

March 20 Interview

MARCH 20 VISA IN HAND

April 5,2008 US ENTRY

April 21,2008 Applied for SSN

April 29,2008 SSN CARD RECEIVED IN THE MAIL

MAY 24 2008 WEDDING DAY !!!!!

June 11,2008 SENT THE PAPERS FOR AOS!

June 17 2008 NOA 1

July 10 2008 BIOMETRICS APPOINTMENT

September 17 AOS Papers transferred to CALIFORNIA.

October 13 EAD APROVAL.

October 20 2008 Received EAD CARD in Mail. YEY

JANUARY 15, 2009 AOS APPROVAL!

NOVEMBER 2010 REMOVING CONDITIONS.

11/08/2010 sent packet to California

11/20/2010 NOA1

01/31/2011 Biometric Appointment

03/11/2011 RFE

05/11/2011 APPROVED.

05/16/2011 RECEIVED GREEN CARD IN THE MAIL. :)

DONE :-]

Timeline

Dificila intrebare si chiar nu am un raspuns concret. Din cate stiu eu, daca nu indeplinesti conditiile financiare, exista posibilitatea de a-ti lua un co-sponsor. Dar nu cred ca el poate reprezenta sponsorul unic. Eventual veniturile lui le completeaza pe ale tale. Si chiar si in cazul acesta tu tot trebuie sa demonstrezi/ sa explici situatia ta financiara. Imi pare rau dar mai multe nu stiu. Good luck!

Didn't find the answer you were looking for? Ask our VJ Immigration Lawyers.