Mariye & Ky

Türk Kahvesi *Turkish Coffee* Cafe*

955 posts in this topic

Filed: IR-1/CR-1 Visa Country: Turkey
Timeline

telefon rekorlarini emailler sakin unutma

BARIS!

Please do NOT tell him to bring 2000 copies of love letters like you two did! As you know, AP is not the place to be! I keep telling you they do not care to read those, and they're secondary information, least supportive of the primary evidence: The Marriage Certificate. A few of each would be fine. However, an archive printout would suffice if on MSN, Yahoo or Skype. This is not so cumbersome, and the CO would be more likely to review this.

TO KD & Wife:

Please remember the following as the Embassy wants to see hardcore evidence such as:

Wedding Invitations which were printed

Save the Date Invitations, also were printed and sent out

Wedding ceremonial program in Vegas, or proof of ceremony from hotel: *(maybe a congratulations letter or some kind of gift offering from the place you got married on their letterhead)

CERTIFICATE of REGISTERED MARRIAGE IN TURKEY; if you have not? YOU BETTER DO THIS ASAP KD... You'll have to have wife get you the proper documents from where you got married in Vegas. IMPORTANT!!!! You will need the apostille and international marriage certificate

Pictures of you two with family, your wedding, the officiant, the honeymoon in Vegas...

Affidavits (letter of Sworn statement of truth and acknowledgement) of at least 3 family members and 1 - 2 friends your marriage. It would be good to have each of your parent's letters, a brother or sister, aunt or uncle's letters, plus some close friends who either attended or were invited to your wedding.

ALL THOSE SERVE PROOF OF MARRIAGE, which they want to see BONAFIDE MARRIAGE PROOF; love letters is not enough and they're weak in comparison to the above. Basically, they show nothing more than you two talk on the internet... big deal! Scammers talk on the internet too! They do not have the time to read that either. It's actually an insult if kilos of love letters of that are given them, when it's not enough to show 'a bonafied marriage' in the first place! How stupid to assume they're going 'to want to read those' when lines of people waiting to interview too! Seriously.

Include:

Joint Banking account statements from time opened till current (n both US & TR if possible)

Credit Card Statements with both names

Lease or Rental Agreement with both your names on it in USA

Mail (including but not limited to, 1 or 2 pieces of junk mail) with your name sent to US residence home where she resides now

If applicable: Costco or Sam's Club memberships, Gym Membership Agreement, any memberships you both have joined.

Licenses for: Pet (dog?), bike license from City she lives in, etc. Remember these must have both your names together on them.

OK that is all I can think of. Baris wore me out with that love letter suggestion! LOL lol.... :rofl:

Mari

PS: If you want this in Turkish, please ask Nihal... (cehunihal) because my translation is not perfect ... yet! LOL Thank you.

sparkling-usa-flag.gifMarivalentine60.gifKadir Turkey%20flag-L-anim.gif

Filed: H-2B Visa Country: Thailand
Timeline

ok yenge i am not saying anything to bring ok.... and my statu is not AP. when i called embassy they told me its not AP i didnt understand... the only thing is for co just need to check our paper.the lady there just told me.your papers on the table of co.she is reviewing them i dont understand they didnt give anymore imformation....

and mari where is kelly she is not here anymore i dont understand

Timeline

Baris, now I'm confused.

What is the difference between reviewing a file and AP? Administrative Process I thought was review? Well, that's a good thing it's not AP. So, how long will this take for her to pick up the file and review it? Probably a year because you gave her a novel of love letters as thick as War and Peace! LOL LOL That could take another milenium to finish lol, jk.

Baris, did you also register your marriage in the US? See my above note to KD.

Kelly and Fatih are on sabaticalfrom VJ and I don't blame them.(F) +(F)=(L)

OK, have meeting (working).... gotta jam!

Yenge Mariye

Timeline

konsoloslukta tercumeye gerek yok onlar zaten turkce biliyor

HAYIR.............. documents in Turkish must be in English translation as given on instructions per USCIS. Both copies given Turce and English. See, this is why your file is on that CO's desk. You don't follow directions!

Yenge Mariye

Timeline

ok yenge you are kidding with me.just pray for me it will finish soon...and yenge its not 2000 its more than that almost3000 and she even did not get the plane and hotel tickets she told us it enough... i was just smiling when the CO said thats enough lolol

Timeline

orjinallerini ve ingilizce cevirisini götürmeme gerek var mı ? ........... Evet. Onlar teslim birini kaybetmiştir orijinallerinin 2 nüsha halinde ve İngilizce çeviriler 2 kopya alın.

Bende kopyaları mevcut bu NVC ye yolladığım evraklardan tekrar cıkarmam gerekir mi ? Çünkü bi daha tercüme ettirmem gerekecek bir sürü masraf :S

Sizce yeniden cıkarmalımıyım ? yoksa NVC ye yolladığım orginal evrakların copy leri yeter mi

teşkkürler

ROC

03/12/2013 - I-751 Package Mailed

03/14/2013 - Received NOA1

04/16/2013 - Biometrics App. Scheduled

Timeline

senden sadece istenenleri gotur..senin onlara gonderdiklerin halen onlarda bakiyorlar onlar ben bisi goturmedim cunku onlarda vardi..sana dedigim gibi cevirmene gerek yok bosuna masraf yapma...nvc ye ve uscis e gonderdiklerinin kopyalarini yaninda bulundur yeter... senin randevu kagidinda ne istedikleri orda yaziyor..bu arada sana basarilar az kaldi....

Timeline

senden sadece istenenleri gotur..senin onlara gonderdiklerin halen onlarda bakiyorlar onlar ben bisi goturmedim cunku onlarda vardi..sana dedigim gibi cevirmene gerek yok bosuna masraf yapma...nvc ye ve uscis e gonderdiklerinin kopyalarini yaninda bulundur yeter... senin randevu kagidinda ne istedikleri orda yaziyor..bu arada sana basarilar az kaldi....

Teşekkürler melbar,

O zaman benim sadece evliliğimizi kanıtlayıcı belgeleri ve benden istenen evrakları götürmem yeterli ben zaten bütün evrakların orjinalini yolladım bende de yolladığım evrakların copy si var

bu arada eşimin yollamış olduğu I-864 formunun kopyasınıda yanımda götürmelimiyim g-325a die bir form vardı bunlarıda götürmeme gerek var mı ?

evet az kaldı ne tarz sorular soruyolar melbar offf amma stress yaptım yaa.... o gün gelsede keşke hayırlısıyla...

Hey mari&Kadir ,

Thank you so much for ur efforts you guys are so kind to help each others

ROC

Timeline

selam sana dedigim gibi fazladan masraf yapmana gerek yok ve gonderdigin herseyin copyalarini gotur...herhangi birsey eksik olursa.senden isteyebiliyorlar...sakin telefon rekorlarini goturmeyi unutma...mutlaka isteyeceklerdir insallah da hicbirseye gerek kalmaz direk vizeyi onaylarlar...ve bu arada sorduklari sorular cok basit...senin ve esinle ilgili olacaktir.nerede dugun yaptiniz ne zaman yaptiniz.ne zaman tanistiniz...nerede tanistiniz..esinin isi ne nerede calisiyor is yerinde ne yapiyor....

mesala bana sordu..

esin ne is yapiyor (hemsire dedim)

isyere nerede.(va healtcare sistem)

hangi pozisyonda (register nurse)

neyle mesgul (hastalariyla )

ne hastalari(akli dengesini yitren hastalar

neden dedi(irakta ve afganistan gibi yerlerde akli dengelerini kaybedenler)

felan filan cok sacma ama soruyor ve bunu sakin unutma sana cok soru sorabilir inandirici oldugun zaman daha cok soruyor daha cok soru sormasinin sebebi sana inanmamasi degil..seni dusurmek istemesidir sakin olaki bunu unutma..zaten bana soru sordugun hic yuzume bile bakmadi sadece bilgisayara bakiyordu zaten belliyde onceden ayarlamislardi idari sorusturmaya kalcagim....

evet evlilikle ilgili butun kanitlarini gotur...

yani mesala

esin pastahanede calisyor

esin ne is yapiyor

nerede calisiyor

ne satiyor

hangi pastalari satiyor

hangi ren pastalari satiyor

musterileri encok neyi seviyor

felan filan cok basit sorular bunlar ama ama boyle arda arda sorunca insan supheleniyor inanmadimi acaba diye dusunuyor insan..oyle degil iste tam tersi senin kotu biseyini yakalamak istiyor...

mesala bana amerikada dugun dusunuyormusun dedi evet dedim nerede dedi felan cevap verdim esime de sordular oda benle ayni cevaplari verdi yalan felan yoktu... sonra sordu neden annen ve baban icin vize basvurusunda bulunmadin..(sanki bana veriyorlar vizeyi rahatlikla aile verecekler bi de)okuma yazmalari yok daha once hic ucaga bimediler..otubuste bile biryere giderken mesala mersine giderken 1 saatlik yok arkadas annem ve babam rahatsiz oluyor bacaklari felan sisiyor,,, yaslilar gelde bunlari ucaga bindir ... ucaklari hava da gorduklerinde bile heyacanlaniyorlar insanlar neden biniyor bunlara duserse diye.... mesala ben ucaga bindigimde ucaktayken bile 20 defa ariyorlar vardim mi varmadim mi diye merak ediyorlar...bende o yuzden ucaga binecegim zaman soylemiyorum aileme....

yasini bilmiyorum ama yine abi ve kardes diyorum kusuruma bakma benim...

dedigim gibi sakin heyecan yapma cok rahat ol... guler yuzlu...

turk insani gibi degiller ama insanlar onlar da bizim... bizim turk insani olsa hemen iyi niyetli olur samimi olursan ilk defa gorsen... polislerle bile saka yapiyorum oturup konusuyoruz her turlu sigara iciyoruz birlikte cay iciyoruz ... memleketi aileyi felan soruyor nerden nerde oturuyorsun..ankaraya indim ben polisin biri nerelesin kardes adanaliyim dedim gel kardes dedi bi cayimi ic felan... bizim insanimiz sicak kanlidir

ama neden se bilemiyorum amerikalilar cok ciddi her konuda cok amerikali musterim olmustur hepside ayni ciddiler kardes... ne yapacan iste kusura bakma bu kadar cok uzun yazdim ama....yine basarilar sana tekrardan guzel allahim en iyisini ve en hayirlisini nasip etsin...insallah seninde ole olur......

Timeline

Türkiye'ye geri dönmek istiyorum!

Ailem orada çok çok özledim.

Beni bu sabah denir!! Şimdi kitap bir uçuş istiyorum!

hi mari how are u? when are u going to come adana? when u are here i will order adana kebap and salgam for u and kadir...

Timeline

Şimdi kitap bir uçuş istiyorum mari not kitap reservation when it says kitap tahat meaning book(to read)

Şimdi kitap bir uçuş istiyorum( ucak bileti icin yer ayirtmak istiyorum simdi)

and mari i am sure that embassy will answer me soon... i feel that and i am sure u will get your approval soon i pray for u

Timeline

selam sana dedigim gibi fazladan masraf yapmana gerek yok ve gonderdigin herseyin copyalarini gotur...herhangi birsey eksik olursa.senden isteyebiliyorlar...sakin telefon rekorlarini goturmeyi unutma...mutlaka isteyeceklerdir insallah da hicbirseye gerek kalmaz direk vizeyi onaylarlar...ve bu arada sorduklari sorular cok basit...senin ve esinle ilgili olacaktir.nerede dugun yaptiniz ne zaman yaptiniz.ne zaman tanistiniz...nerede tanistiniz..esinin isi ne nerede calisiyor is yerinde ne yapiyor....

mesala bana sordu..

esin ne is yapiyor (hemsire dedim)

isyere nerede.(va healtcare sistem)

hangi pozisyonda (register nurse)

neyle mesgul (hastalariyla )

ne hastalari(akli dengesini yitren hastalar

neden dedi(irakta ve afganistan gibi yerlerde akli dengelerini kaybedenler)

felan filan cok sacma ama soruyor ve bunu sakin unutma sana cok soru sorabilir inandirici oldugun zaman daha cok soruyor daha cok soru sormasinin sebebi sana inanmamasi degil..seni dusurmek istemesidir sakin olaki bunu unutma..zaten bana soru sordugun hic yuzume bile bakmadi sadece bilgisayara bakiyordu zaten belliyde onceden ayarlamislardi idari sorusturmaya kalcagim....

evet evlilikle ilgili butun kanitlarini gotur...

yani mesala

esin pastahanede calisyor

esin ne is yapiyor

nerede calisiyor

ne satiyor

hangi pastalari satiyor

hangi ren pastalari satiyor

musterileri encok neyi seviyor

felan filan cok basit sorular bunlar ama ama boyle arda arda sorunca insan supheleniyor inanmadimi acaba diye dusunuyor insan..oyle degil iste tam tersi senin kotu biseyini yakalamak istiyor...

mesala bana amerikada dugun dusunuyormusun dedi evet dedim nerede dedi felan cevap verdim esime de sordular oda benle ayni cevaplari verdi yalan felan yoktu... sonra sordu neden annen ve baban icin vize basvurusunda bulunmadin..(sanki bana veriyorlar vizeyi rahatlikla aile verecekler bi de)okuma yazmalari yok daha once hic ucaga bimediler..otubuste bile biryere giderken mesala mersine giderken 1 saatlik yok arkadas annem ve babam rahatsiz oluyor bacaklari felan sisiyor,,, yaslilar gelde bunlari ucaga bindir ... ucaklari hava da gorduklerinde bile heyacanlaniyorlar insanlar neden biniyor bunlara duserse diye.... mesala ben ucaga bindigimde ucaktayken bile 20 defa ariyorlar vardim mi varmadim mi diye merak ediyorlar...bende o yuzden ucaga binecegim zaman soylemiyorum aileme....

yasini bilmiyorum ama yine abi ve kardes diyorum kusuruma bakma benim...

dedigim gibi sakin heyecan yapma cok rahat ol... guler yuzlu...

turk insani gibi degiller ama insanlar onlar da bizim... bizim turk insani olsa hemen iyi niyetli olur samimi olursan ilk defa gorsen... polislerle bile saka yapiyorum oturup konusuyoruz her turlu sigara iciyoruz birlikte cay iciyoruz ... memleketi aileyi felan soruyor nerden nerde oturuyorsun..ankaraya indim ben polisin biri nerelesin kardes adanaliyim dedim gel kardes dedi bi cayimi ic felan... bizim insanimiz sicak kanlidir

ama neden se bilemiyorum amerikalilar cok ciddi her konuda cok amerikali musterim olmustur hepside ayni ciddiler kardes... ne yapacan iste kusura bakma bu kadar cok uzun yazdim ama....yine basarilar sana tekrardan guzel allahim en iyisini ve en hayirlisini nasip etsin...insallah seninde ole olur......

cok saol melbar ben 28 yaşındayım abi kardeş demende bir sakınca yok

verdiğin örnekler cok iyi hiç değilse gelebilecek sorulara hazırlıklı oluşmuş olacağım sen K-1 vizesine mi başvurdun ?benim CR1 vizesi sanırım biraz farklı statudeyiz genelde herkes k1 senin profilde CR1 yazıo gerçi ama..

inşallah sende en kısa zamanda alırsın vizeni genelde pek geri çevrilen olmadı tr den bildiğim kadarıyla cok büyük sorun olmadığı taktirde

göürüşürüz herşey hakkımızda hayırlı olur inşallah ve biter bu özlem benim çok uzun sürdü ama bitecek inşallah

ROC

Timeline

hi mari how are u? when are u going to come adana? when u are here i will order adana kebap and salgam for u and kadir...

I just wrote a recipe for Adana Kebap for my Dec Filer's thread friends. I love Ayran with mint, but i do not like salgam too much. Kadir likes it though... ach. Ben geri Adana'ya gelmek ne zaman bilmiyorum. Ben telefon bunları duyunca Ama gerçekten aile özlüyorum. OK, we go to eat!

Kadir's birthday coming! Ben babasının evine vardığında için kargo göndermek istiyorum. It will be there for surprise!

Yenge Mariye

Didn't find the answer you were looking for? Ask our VJ Immigration Lawyers.