Jump to content

moonikaa

New Members
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    Gdzie mogę znaleźć informacje na temat języka, kultury i historii krajów moich studentów ESL?
    W moim pokoju mam kompleksowy zestaw materiałów o nazwie Culturegrams. Zawierają one informacje o każdym kraju na świecie, na takie tematy jak: historia, język, zwyczaje, jedzenie, wakacje, systemu edukacji, stylu życia, rekreacji i wielu innych. Jest to kolejny zestaw tych materiałów w bibliotece.

    [Dr. Else Hamayan opracował ciekawą grafikę, która sprawia, że jest jasne ze zyczenia urodzinowe w jezyku angielskim, że jest więcej do różnicy kultury niż oczywistych elementów muzyki, jedzenie i ubranie.]

Immigration Info

  • Immigration Status
  • Place benefits filed at
  • Our Story
    Mam ucznia w klasie, który nigdy nie mówi ani słowa. Powinienem zrobić mu mówić?
    Jest rzadko wydajne i spróbować nakłonić początkujący niechętnie do odpowiedzi na pytania w klasie. Nie jest dobrze potwierdzone cichy okres, że niektórzy uczniowie ESL przejść, w których nie są one przygotowane na ochotnika żadnego wypowiedziane informacji. W większości przypadków jednak studenci uczą się i wyjdzie z ich milczącej kokon jakiś czas później z zaskakującą zdolność do wyrażania się w formie ustnej.

    Oto, co profesor Krashena ma do powiedzenia o cichej okresu:

    "Bardzo zazwyczaj dzieci w nowym kraju, w obliczu nowego języka, milczą na długi okres czasu, ich moc jest ograniczona do określonej liczby zapamiętanych zwrotów i zdań, które słyszą często, i których co oznacza, że ​​nie do końca rozumiem . [...] Dziecko w tym czasie, jest po prostu budowanie kompetencji poprzez słuchanie, poprzez wejście zrozumiały jego pierwsze słowa w drugim języku nie są początkiem jego nabycia drugiego języka;. raczej są one wynikiem wejście zrozumiałe, że otrzymał w ciągu ostatnich miesięcy. " Krashena stwierdza, że ​​"dorośli zazwyczaj nie są dozwolone cichy okres w zajęciach językowych, stan, który sprawia, że ​​wielu studentów języka bardzo niespokojny o studium języków obcych."
    Krashena, S. 1985 Hipoteza Wejście: Problemy i konsekwencje (Longman)
    Problem jest bardziej skomplikowany dla cichych studentów, którzy są w ich drugim lub kolejnych latach w szkole. Mogą one w rzeczywistości pragną możliwość uczestniczenia doustnie, ale nie mają jeszcze umiejętności przetwarzania języka szybko zrozumieć pytanie i formułować odpowiedzi w języku angielskim. Są w trudnej sytuacji w związku z tym w klasach z węzłów szybki nauczyciel-uczeń, szczególnie tam, gdzie uczniowie nie wezwał, ale pozwoliły odpowiedzieć na woli.

    Jeśli nauczyciele wystarczająco dużo czasu przetwarzania, a następnie uczniowie ESL może czuć się komfortowo w podniesienie ręki, aby odpowiedzieć. Jeśli nadal milczeć, uzasadnione jest nauczyciel wezwać student bezpośrednio (pod warunkiem, uważa się, że on lub ona będzie mieć odpowiedź). To nieuchronnie być trudne dla niektórych studentów, ale jeśli nigdy nie zdarza się, student może czuć nauczyciel nie ma zaufania do niego, a cisza będzie nadal *.

    Ostatni punkt: jeśli kurs obejmuje możliwości wspólnych działań, a następnie student będzie w stanie komunikować się ustnie w warunkach znacznie mniej groźne niż przed całą klasą życzenia urodzinowe angielski

Immigration Timeline & Photos

moonikaa's Achievements

moonikaa has no recent activity to show
×
×
  • Create New...