Yardies, at home and a farrin' (Part 5)

5,509 posts in this topic

• Replies 5.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Filed: K-1 Visa Country: Jamaica
Timeline
ok..let mi tell onuh something..mi ave ATT and mi buy miself a new LG phone..and mi did a go JA around di same time so mi ask dem..if a GSM phone why mi cyaan use it when mi land..."maam ur phone needs to be unlocked" ok sir how can i do that.."uhh..huh" dem come to find out they HAD to gice me the unlock but mi affi request it thru email to one dif dept..well mi do dat..and get di code and follow di instruction and mi phone unlock now ..so when mi go a JA mi use CW chip iin a mi phone and mi good to go....

Kimmy, I had AT&T but because I purchased the phone one month before I left for Jamaica, they told me I couldn't get the unlock code for 90 days. I think that's just crazy. If I purchase a phone, why do I have to wait for the unlock code....

no mek dem tell u no ####### mi bjy mi phone inna feb..and mi did a go JA inna April and mi get mi code right afta mi buy it..dem neva wwan gimme mine eida til dem rrealize mi nah tek no #######...

I got irate with them, but it didn't work for me, but next time I just won't take no for an answer..... Now I waiting for my bill to see what the roaming charges are going to be. Ugh!

Edited by sunnyja21

ROC

Filed at Vermont Service Center

ROC Filing date:--------08-02-2011

Express Mail card recd stating package was recd on: 08-03-2011

NOA1 rec'd dated:-------08-04-2011

Check Cashed:-----------08-08-2011

Biometrics Appt scheduled for: ----09-23-2011

Filed: IR-1/CR-1 Visa Country: Jamaica
Timeline
ok..let mi tell onuh something..mi ave ATT and mi buy miself a new LG phone..and mi did a go JA around di same time so mi ask dem..if a GSM phone why mi cyaan use it when mi land..."maam ur phone needs to be unlocked" ok sir how can i do that.."uhh..huh" dem come to find out they HAD to gice me the unlock but mi affi request it thru email to one dif dept..well mi do dat..and get di code and follow di instruction and mi phone unlock now ..so when mi go a JA mi use CW chip iin a mi phone and mi good to go....

Kimmy, I had AT&T but because I purchased the phone one month before I left for Jamaica, they told me I couldn't get the unlock code for 90 days. I think that's just crazy. If I purchase a phone, why do I have to wait for the unlock code....

no mek dem tell u no ####### mi bjy mi phone inna feb..and mi did a go JA inna April and mi get mi code right afta mi buy it..dem neva wwan gimme mine eida til dem rrealize mi nah tek no #######...

I got irate with them, but it didn't work for me, but next time I just won't take no for an answer.....

yup they suppose to...mi did a try fi mek dem do it fi mi but dem no allowed and it neva wuk..tink mi did a use mi head :lol:

MOTIVATE A CHILD... SUPPORT OPEN ARMS FOR JAMAICA'S FUTURE, INC. WE NEED A BRIGHTER TOMORROW !!!!!!

Timeline

Lawny yuh home now ?

Weh Jengs mi no si har from day..oh wait she did seh she a deh pon di road wid har friend...si mi a lose mi blasted mind

MOTIVATE A CHILD... SUPPORT OPEN ARMS FOR JAMAICA'S FUTURE, INC. WE NEED A BRIGHTER TOMORROW !!!!!!

Filed: Timeline

Nanny bwoy it look like mi affi go start tek di pills cause mi cyaa live so...no bra

Kimmy,

That's what I do now. Mi pay $1500 fi di chip and di guy unlock di phone. Verizon don't use chip, but my Verion phone works anywhere in Jamaica. I've never had a problem. I just cna't deal the ROAMING. So I brought an AT&T phone to use while I'm in Jamaica.

yup..when u look pon u blasted bill wid roaming ####### u can buy one next plane ticket tuh baxide

You can get the Verizon phones unlocked in JA, but they can only be used for Cable & Wireless/B-Mobile or Miphone which is probably cheaper than paying for romaing. The LG Chocolate phone that we unlocked had to be used with B-Mobile and not Digicel.

Oh no, no more roaming for me. I learned that lesson years ago. Some times you really afi gwaane bad fi get wah u pay fah.

********************************************************************************

....when it hurts to look back and you're scared to look ahead LOOK beside you and I'll be there.....

There comes a point in your life when you realize who matters, who never did, who won't anymore... and who always will.

So, don't worry about people from your past, there's a reason why they didn't make it to your future.

6002239865101_1_27247687.jpg (cost of the IMMIGRATION PROCESS)

tep aff a mi name

Lawny yuh home now ?

Weh Jengs mi no si har from day..oh wait she did seh she a deh pon di road wid har friend...si mi a lose mi blasted mind

Mi lef wurk 1 a'clack. Jah know..mi did a think she mi nose sensitive to smell, but mi caan tek wurking on dis project with this girl and her BO. mi kinda feel sarry fi ar, but mi know wah else fi do. las time mi tel ar bout it she get bex...so mi naw seh nutin to ar again

********************************************************************************

....when it hurts to look back and you're scared to look ahead LOOK beside you and I'll be there.....

There comes a point in your life when you realize who matters, who never did, who won't anymore... and who always will.

So, don't worry about people from your past, there's a reason why they didn't make it to your future.

tep aff a mi name

Filed: AOS (pnd) Country: Jamaica
Timeline
Ton how yuh packing..mi so frustrated mi a dream seh mi deh JA

Kimmy, I know the feelin'! :yes:

I'm sick of the cold and the snow for sure.....had to change outta my flip-flops when I got to Pittsburgh from Mo Bay and throw on the Timbs just so I could drive!!! :lol:

It was 88 degrees in JA when I left on Tuesday....

K-1 Timeline

Oct.5th, 2007 - Filed I-129F VSC Express Mail

Oct.12th, 2007 - NOA1 Hardcopy

Dec.14th, 2007 - Rec'd No Impediment and extras of Birth Certif. by mail

Jan. 31st, 2008 - NOA2 Hardcopy sent out from VSC

Feb. 5th, 2008 - NVC Receives Our Case

Feb.7th, 2008 - Got KNG# and Hardcopy of NOA2 in the Mail

Feb. 26th, 2008 - Dropped off DS230 Part I, Rec'd Packet 3; Filed for Police Report

Feb. 28th, 2008 - Rec'd Email from Embassy that Interview scheduled

April 1st, 2008 - Interview @ 1:30pm- APPROVED!!!

May 20th, 2008 - U.S. Entry at JFK w/ work stamp

June 13th, 2008 - SS# Received

June 19th, 2008 - Started work w/ JFK EAD

August 11th, 2008 - Wedding

AOS Timeline

Oct. 3rd, 2008 - Submitted AOS/ EAD/ AP Packet

Oct. 6th, 2008 - AOS Packet Rec'd at USCIS Xpress Mail

Oct. 13th, 2008 - NOA1 Rec'd

Oct. 27th, 2008 - Case Trsf to CSC

Nov. 1st, 2008 - Biometrics Appt.

Dec. 10, 2008 - EAD/AP Approved

Dec. 17, 2008 - Received EAD/AP : )

Mi ave 1 likkle questions, how come when mi go inna the odda area dem fi chat no baddi no wah chat to mi...a so mi awful...mi go inna the January filers area and say howdi and di JOHN'CROW DEM no even screechie a howdi are nutin...dats why mi afi luv up mi yardie dem...

tep aff a mi name

Ton how yuh packing..mi so frustrated mi a dream seh mi deh JA

Kimmy, I know the feelin'! :yes:

I'm sick of the cold and the snow for sure.....had to change outta my flip-flops when I got to Pittsburgh from Mo Bay and throw on the Timbs just so I could drive!!! :lol:

It was 88 degrees in JA when I left on Tuesday....

Ton,

Tap bawl ovah cold weather...you're just coming out of the HEAT...girl I wish I could be there with you in April. I leave the following week. A mi rahtid boss fault I was suppose to leave on 3/29 and come back 4/9, but mi afi go a rass California :angry:

tep aff a mi name

Timeline
Mi ave 1 likkle questions, how come when mi go inna the odda area dem fi chat no baddi no wah chat to mi...a so mi awful...mi go inna the January filers area and say howdi and di JOHN'CROW DEM no even screechie a howdi are nutin...dats why mi afi luv up mi yardie dem...

HAHAHA URASS.. NOBODY INVITE YUH NO WEH BOUT U GONE SEH HELLO...WAH U WAANT FASS INN A January filers post fah...yuh no ave enuff frenz a ready ? :lol:

i wanna have a t least a trip booked..watch mi mad head ago tek mi oonuh soon si...mi TIRED :girlwerewolf2xn:

Filed: AOS (apr) Country: Saint Lucia
Timeline

I am sorry! I am over there too.... I will chat! ^_^

June 29 2009: Green Card Received

March 6 2011: Lifting Conditions

June 6 2012: Apply for US Citizenship

fkn0hd.jpg

Filed: K-1 Visa Country: Jamaica
Timeline

Yes Lawny, just stay here where your loved.....

ROC

Filed at Vermont Service Center

ROC Filing date:--------08-02-2011

Express Mail card recd stating package was recd on: 08-03-2011

NOA1 rec'd dated:-------08-04-2011

Check Cashed:-----------08-08-2011

Biometrics Appt scheduled for: ----09-23-2011

DWL...at Irie and Kimmy...unuh tap laugh aftah mi. Mi nevah did a look no badi..mi just di a seh howdi...now worries mi we keep mi kakaclaat right yahso

tep aff a mi name

Timeline

DWL...at Irie and Kimmy...unuh tap laugh aftah mi. Mi nevah did a look no badi..mi just di a seh howdi...now worries mi we keep mi kakaclaat right yahso

gOOD :thumbs:

Timeline

OK, MEK MI GI OONUH A LIKLE JOKE BOUT HUBBY NO TELL HIM MI TELL ONUH....SO MI BUY A PACK A ice pops lasts night fi si if it wi do mi any good...mi come neva feel good and tell him mi soon come help pack out di bags..by time mi get up bags done pack..thats was nice :) well dis morning mi a look fi mi ice pops weh dem deh..inna di cupboard...mi couldn't do nuttin more dan clean up the spill..him seh ..oh shoot mi not even realize dem frozen :lol::lol: an bwoy mi want one right now :yes:

Didn't find the answer you were looking for? Ask our VJ Immigration Lawyers.